Friday, January 13, 2012

Yesterday was very unproductive day, ever.

Hi Assalamualaikum. Today, oh yes I mean yesterday I got a very bad luck. Thanks for ruined my day, my mood also my relationship, girl. Thank you so much. What you feel now? Happy? Fucking happy. kan? Tahniah ye. You just made me can't control my feelings, my tears or the best word is, myself. Oyeahhh I feel so good. But, can you respect people's privacy? Can aa? You just acted like you were not matured enough even dah habis sekolah pun. Ouchhh sorry to say. Am I rude? Ahaaa.. Aku tak sembang kuat kalau kau tak kacau aku and kau pun tak payah nak sembang kuat sangatlah ye? I never disturb you before this? Why must you acted like a kid? That's my Twitter doh? Its up to me nak update apa pun? Bergolak setiap hari ke apa ke, mendatangkan masalah dalam hidup kau ke? Kau pun kena fikir masalah aku juga ke? Aku banyak layan emosi? I told ya.. you're girl too. Mesti pun kau selalu layan emosi kan? Normallah. Aku layan emosi lebih ke its not your problem duhhh?! Kau pun emosi nak sibuk perli aku kenapa? Emosi eh? Eh? Eh? Hahaha. Layan orang macam kau ni, menambahkan tekanan perasaan orang je. Memang kerja nak cari masalah dengan orang. Normal doh Twitter tempat express segala galanya yang tak dapat nak luahkan dari mulut. Kalau kau tak suka, button unfollow tersedia khas untuk kau. Kan? Tak payah nak perli perli orang, tambah dosa doh kak? Baik tekan je unfollow, dosa pun tak topup. Kan? Sorry to say okay, you are too much. Back off! Last words, Fuck you sistah!

No comments: